Pavel Vondrášek
Autor, lektor a terapeut TKDM

Pavel vystudoval fyzioterapii na Trnavské univerzitě a magisterské vzdělání dokončil na Prešovské univerzitě. Poté si vystudoval specializaci ve sportovní medicíně na Institutu postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví. Je členem České lékařské společnosti J. E. Purkyně.

Má více jak 20 let zkušeností ve fyzioterapii, sportovní medicíně a psychosomatice.

Ve své praxi propojuje západní medicínu s principy psychosomatiky a psychoanalýzy. Po studiích kvantových terapií v zahraničí vytvořil unikátní koncept, ve kterém propojil své medicínské zkušenosti s kvantovým přístupem k naší mysli.

Je prvním českým autorem a propagátorem kvantových terapií. Svou metodu učí na veřejných kurzech, ale i na soukromých akcích pro firmy.

Jeho služeb využívali světoví profesionální sportovci a týmy z řad fotbalistů, hokejistů, tenistů, volejbalistů a dalších. V jeho portfoliu jsou mistři světa, Evropy i olympijští medailisté či vítězové Lig mistrů.

Pracoval s předními světovými baletními tanečníky a choreografy.

Jeho služeb využívají herci a zpěváci českého a slovenského showbusinessu. Spolupracoval s producenty hollywoodských filmů.


Monika Webster
Spoluautorka TKDM, lektorka Čistícího workshopu a terapeutka TKDM

Monika vystudovala na Masarykově univerzitě v Brně obor Informační studia a knihovnictví.

Více než deset let se věnuje vzdělávání dospělých.

Pro Masarykovu Univerzitu vytvářela a lektorovala přednášky o efektivním studiu, rychlém čtení a paměti. Spoluvytvořila a tutorovala e-learningového kurzy „Kurz práce s informacemi“ a kurz „Kreativní práce s informacemi“.

Podílela se na přípravě několika kurzů zaměřených na osobnostní rozvoj realizovaných na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity.

Pro Ekonomicko – správní fakultu Masarykovy univerzity lektorovala několik ročníků kurzu pro nové studenty. Byla aktivní členkou mezinárodní studentské organizace AIESEC.

Dále působila v soukromém sektoru a vytvářela přednášky a semináře na měkké dovednosti (soft skills), komunikaci, sebeprezentaci, učení asertivity, time management, koučování, vedení lidí a motivaci, vliv optimismu a pesimismu na pracovní a osobní výsledky, stanovování cílů a priorit, stress management a týmovou práci.

Postupně se začala zajímat o psychosomatiku a její vliv na výkon v pracovním prostředí a začala se věnovat terapeutické praxi.